تی وی وال | اجرای کناف | اجرای کابینت

آرکا دیزاین

اطلاعات تماس

بازسازی منزل

بازسازی ساختمان و خانه‌های قدیمی

بازسازی ساختمان از صفر تا صد، تخصص آرکا دیزاین

بازسازی منزل، بازسازی خانه و تعمیرات منزل قدیمی همگی اقداماتی است که بستگی به خود افراد ساکن در منزل دارد. برای بازسازی خانه از کجا شروع کنیم؟

اینکه کجای خانه را باید بازسازی کنید دقیقاً بستگی به خود شما و مشکلاتی دارد که در ساختمان به وجود آمده است. به عنوان مثال اگر آشپزخانه شما با مشکل مواجه شده است و یا دوست دارید دیزاین و طراحی آن را عوض کنید می توانید آشپزخانه را بازسازی نمایید.

مزایای بازسازی منزل

  • هزینه‌ی بسیار کمتر نسبت به خرید و تعویض خانه؛
  • اختصاص کاربردهای بیشتر به بخش‌های مختلف خانه؛
  • طراحی به شیوه‌ی دلخواه و کارآمد؛
  • ایجاد تنوع و زیبایی در محیط خانه؛
  • به‌روزسازی و مدرن‌سازی بخش‌های مختلف خانه؛
  • مقاوم ساختن بنا و بهره‌گیری از طراحی‌های جدید.

این دلایل سبب می‌شود که بازسازی، شیوه‌ای بسیار مناسب برای تازه کردن محیط زندگی باشد. بسیار منطقی است که به جای روند پرزحمت و هزینه‌بر فروش خانه و خرید خانه جدید و تحمل دردسرهای جابه‌جایی، فضای ساختمان خود را بازسازی کنیم و با هزینه‌ای معقول و متناسب به محیطی دلخواه و کارا دست پیدا کنیم.

در ادامه به کمک گروه بازسازی منزل آرکا دیزاین با قیمت بازسازی منزل و هزینه های بازسازی خانه آشنا خواهید شما تا بتوانید با آگاهی از تمامی مراحل بازسازی خانه، برنامه ریزی و بودجه بندی دقیقی داشته باشید. به طور کلی افرادی که می خواهند خانه های قدیمی خود را بازسازی کنند، باید یک بازسازی درست و اصولی طبق قوانین بازسازی منزل انجام دهند. بهتر است خانه را در صورت قدیمی و فرسوده بودن بازسازی ( renovatoin ) نمایید تا یک نمای زیبا و جذاب به دست آورد.

شما با بهره گیری از مشاوره بازسازی منزل و بازسازی خانه قدیمی خود با شرکت معماری و دکوراسیون آرکا دیزاین به عنوان گروه بازسازی منزل معتمد شما به صورت رایگان و تضمینی میتوانید بهترین ایده ها برای بازسازی خانه قدیمی خود را طبق هزینه های بازسازی خانه و قیمت های بازسازی منزل اجرا کنید.

شرکت معماری داخلی آرکا دیزاین با هدف اجرای کلیه خدمات مربوط به بازسازی ساختمان شامل تخریب ساختمان­، بازسازی و نوسازی خانه، تعمیرات خانه و پیمانکاری ساختمان­ های مسکونی، اداری، تجاری سعی دارد با صرف هزینه ه­ای کم و حفط سرمایه کارفرما محیطی رویایی و آرامش­ بخش بدون نیاز به ساخت­ و سازهای پرهزینه را ارائه نماید.

چرا باید منزلمون رو بازسازی کنیم؟

همانطور که جمله معروف خانه خاطره می سازد بیان می کند هر خانه ای مملو از خاطرات تلخ و شیرین می باشد که گذر زمان یادآوری آنها را دلنشین و در شکل گیری هویت انسان کمک می نماید و حفظ آنها کیفیت زندگی انسان را بهبود می بخشد در این راستا گروه تخصصی معماری آرکا دیزاین این تضمین را می دهد با آگاهی از این دغدغه به حق کارفرمایان خود فضای فعلی زندگی آنها را به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن و با رعایت اصول روانشناسی و زیبایی شناسی معماری به فضایی لوکس و لاکچری جهت زندگی بهتر تبدیل نماید.

همچنین در آپارتمانهایی که از فضای مناسبی برخوردار نیستند بازسازی و باز طراحی بسیار مهم، تاثیر گذار و الزامی می باشد در آپارتمانهای کوچک، فقدان فضای لازم باعث عدم آسایش و شلوغ شدن بیش از حد در فضا می شود. بنابراین در این فضاها می باید با به کارگیری روشهای خلاقانه و استفاده از وسایل چند منظوره فضایی مطلوب و بهینه طراحی شود تا علاوه بر پاسخگویی به نیازهای افراد خانه، محیطی دلنشین و لوکس را تامین نماید.

بازسازی دکوراسیون داخلی منزل

بازسازی دکوراسیون داخلی منزل برای افرادی که فکر می کنند جابجایی و نقل مکان خیلی پر دردسر و سخت است کارایی دارد این افراد به خوبی پی برده اند که به جای جابجایی می توانند اقدام به بازسازی دکوراسیون داخلی کنند تا با این کار یک منزل متفاوت و جذاب برای خود و خانواده بسازند و دیگر نیازی به جابجایی نباشد.

بازسازی دکوراسیون داخلی منزل شامل بخش های مختلفی می شود که با ارزش گذاری آن می توانید شاهد بهترین کیفیت باشید این کار درسته زمان بر است و برای افرادی که نمی توانند صبور باشند اقدامی جالب نیست اما در پایان کار بازسازی منزل متوجه خواهید شد که چقدر این منزل به سلیقه و ایده آل هایتان نزدیک تر است و از همه مهمتر از بهترین متریال و کیفیت برخوردار است.

برای بازسازی منزل باید از  کجا شروع کنیم؟

قبل از این که در مورد مراحل شروع کار صحبت کنیم دو نکته رو می گوییم، ابتدا باید گچ کار های منزلتان را تمام کنید و سپس به سرامیک داری بپردازید. باید بگوییم این دو فرایند را نمی توانید با هم انجام دهید. زیرا ممکن است در هنگام گچ کاری گچ ها به سرامیک ریخته شود یا سرامیک ها به دلیل محکم نشدن جابه جا گردد. کاشی کاری سرویس ها را نمی توانید با سرامیک کاری همزمان انجام دهید. ولی در مورد کابینت ها و نصب شیرآلات و اتصالات آنان می توانید با هم انجام دهید. برای بازسازی باید ابتدا بودجه که می خواید برای بازسازی هزینه نمایید را مشخص کنید. این هزینه باید به صورت دوره ای یا ترکیبی به پروژه تزریق گردد. بازه زمانی رو که می توانید برای بازسازی بذارید را مشخص کنید، روند بازسازی به بودجه و بازه زمان بستگی دارد. چه قسمت هایی از منزلمان را باید بازسازی کنیم؟ چه قسمت هایی نیاز به بازسازی دارند. پیدا کردن شرکت بازسازی منزل حرفه و کاربلد و مجوز های بازسازی را دریافت نمایید.

 

نمونه پروژه های آرکا دیزاین

بازسازی منزل
بازسازی منزل

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *