تی وی وال | اجرای کناف | اجرای کابینت

آرکا دیزاین

اطلاعات تماس

بازسازی منزل

بازسازی منزل به صورت صفر تا صد

بازسازی منزل به صورت صفر تا صد

مجموعه ساختمانی آرکا دیزاین تلاش دارد با کادری مجرب و متخصص بهترین خدمات را در جهت بازسازی داخلی منزل، مغازه، اداره و بازسازی ساختمان شما که فرسوده اند یا نیاز به بازسازی مجدد دکور دارند، ارائه دهد. تمام خدمات از صفر تا صد توسط گروه بازسازی آرکا دیزاین انجام می شود و درصورت بروز مشکل و نقص بعد از پروژه؛ دوباره افرادی از گروه معماری ما در محل حاضر خواهند شد.

بازسازی منزل

همچنین این مجموعه با داشتن بیش از یک دهه سابقه و کسب تجارب در زمینه بازسازی داخلی ساختمان، ضمانت می کند با استفاده از متریال با کیفیت و در کمترین زمان با توجه به بودجه شما نسبت به عقد قرارداد اقدام کرده و پروژه های تعمیر و نوسازی ساختمان شما را انجام دهد.

بازسازی منزل

بازسازی خانه راهی برای داشتن خانه‌ای جدید است. ساختمان‌ها چند سال پس از ساخت به‌تدریج دچار استهلاک می‌شوند. این مسئله ظاهر زیبای خانه را به‌تدریج دچار تغییر می‌کند. یکی از راه‌های رفع این مسئله، نوسازی خانه‌تان است. از طرفی شما ممکن است پس از چند سال زندگی در یک خانه، دلتان کمی تنوع و تازگی بخواهد. در این صورت نیز بهتر است دستی به سر و روی خانه خود بکشید. اما چطور؟ اگر از خود می‌پرسید از کجا باید شروع کنم؟ باید بگوییم، از خواندن این مقاله.

بازسازی کردن خانه یکی از راه‌های به‌صرفه و مناسب برای اعمال تغییرات و بهبود وضعیت خانه‌ی شماست. در انجام این کار مزایای زیادی وجود دارد که در این مقاله آن‌ها را بررسی می‌کنیم و صفر تا صد آن را به همراه نکات مهمی که باید بدانید با شما در میان می‌گذاریم. اگر تصمیم گرفته‌اید محیط زندگی خود را به شیوه‌ی خود و با هزینه‌ای معقول تغییر دهید با ما همراه باشید تا در انجام این تصمیم به شما کمک کنیم.

بازسازی خانه چیست و چه لزومی دارد؟

در درجه‌ی اول باید به این پرسش مهم پاسخ دهیم که بازسازی خانه شامل چه تغییراتی می‌شود. زمانی که خانه‌ای طوری دوباره‌سازی شود که اسکلت کلی ساختمان تغییر نکند اما تغییرات در جهتی باشند که عمر سازه افزایش پیدا کند و ماندگاری آن بیشتر شود به این عمل مرمت ساختمان یا بازسازی (Renovation) گفته می‌شود.

تفاوت بازسازی با نوسازی ساختمان این است که در عمل نوسازی بیشتر ظاهر چیزها مانند کف‌پوش، سقف، کاغذ دیواری یا نقاشی دیوارها، عوض کردن شیرآلات خانه و مواردی از این دست تغییر می‌کنند. از طرفی بازسازی می‌تواند شامل دوباره‌سازی ساختمان نیز باشد. با این حال بازسازی خانه نیز انواع مختلفی دارد و می‌تواند موارد گوناگونی مانند تغییر در تأسیسات خانه، تغییر فضاهای داخلی، رفع فرسودگی خانه و غیره را شامل شود. به صورت کلی هر آنچه که در خانه و ساختمانتان نیاز به تعمیر جدی داشته باشد می‌تواند قسمتی از برنامه‌ی بازسازی منزل شما باشد. مانند هر کار بااهمیت دیگری، بازسازی و طراحی داخلی ساختمان نیاز به برنامه‌ریزی و مشورت با افراد متخصص دارد. در ادامه تلاش می‌کنیم تا همه‌ی نکات مهمی را که در انتخاب‌های شما تأثیرگذار خواهند بود، بررسی کنیم.

مزایای بازسازی منزل

  • هزینه‌ی بسیار کمتر نسبت به خرید و تعویض خانه؛
  • اختصاص کاربردهای بیشتر به بخش‌های مختلف خانه؛
  • طراحی به شیوه‌ی دلخواه و کارآمد؛
  • ایجاد تنوع و زیبایی در محیط خانه؛
  • به‌روزسازی و مدرن‌سازی بخش‌های مختلف خانه؛
  • مقاوم ساختن بنا و بهره‌گیری از طراحی‌های جدید.

این دلایل سبب می‌شود که بازسازی، شیوه‌ای بسیار مناسب برای تازه کردن محیط زندگی باشد. بسیار منطقی است که به جای روند پرزحمت و هزینه‌بر فروش خانه و خرید خانه جدید و تحمل دردسرهای جابه‌جایی، فضای ساختمان خود را بازسازی کنیم و با هزینه‌ای معقول و متناسب به محیطی دلخواه و کارا دست پیدا کنیم.

بازسازی خانه

با توجه به وضعیت اقتصادی و درآمدی کنونی موجود در کشور، خرید یا عوض کردن خانه و رفتن به محلی جدید هزینه بسیار بالایی دارد. شما می توانید به جای خرید یک واحد نو به بازسازی خانه یا نوسازی خانه خود بپردازید؛ و آن را به سبک دلخواه خود بازسازی یا نوسازی کرده و از آن لذت ببرید. در این صورت شما با صرف هزینه هایی به مراتب پائین تر، صاحب یک واحد شیک و جدید خواهید شد که با توجه به سلیقه خودتان آن را طراحی و بازسازی می کنید. با انجام بازسازی خانه، می توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ دستیابی به خانه ای کاملا منطبق بر سلیقه با هزینه ای معقول و منطقی.

خانه هایی که در آن زندگی می کنیم، غیر قابل تغییر نیستند. این خانه ها در گذر سال ها، فرسوده و کهنه می شوند و در خواص عملکردی و زیبایی آنها مشکلاتی بوجود می آید که در آن زمان احتیاج به تعمیر پیدا می کنند (گروه های بازسازی خانه و نوسازی به همین دلیل شکل گرفته اند). البته تعمیرات و بازسازی منزل فقط برای کسانی که می خواهند خانه ی خود را نو (جدید) کنند نیست، بلکه خیلی از افراد خانه ای را با قیمت مناسب خریداری می کنند، خانه ای که امکان دارد چند سال خالی و بدون سکنه بوده باشند و حتما نیاز به بازسازی خانه دارند تا قابل سکونت شوند. پس از انجام کار بازسازی خانه، قیمت ملک مورد نظر به مراتب افزایش می یابد که می توانید سود خوبی را نسیب صاحب ملک کند.

چک لیست بازسازی خانه

برخی از مواردی را که ممکن است مدنظر شما نیز باشند در ادامه لیست کرده‌ایم تا بتوانید راحت‌تر تصمیم بگیرید.

  • در و پنجره‌های جدید و ضد سرقت؛
  • رنگ‌آمیزی، نقاشی دیوارها یا استفاده از کاغذ دیواری؛
  • از بین بردن رطوبت خانه و تعویض لوله‌کشی‌های آب؛
  • بررسی چاه فاضلاب و تغییر شیرآلات سرویس بهداشتی و حمام؛
  • افزودن روشویی، فلاش تانک، وان، جکوزی، توالت فرنگی یا ایرانی جدید؛
  • بهره‌گیری از قطعات ضروری آشپزخانه مانند هود، گاز، سینک ظرفشویی، کابینت‌ها، فر و شیرآلات جدید؛
  • تعیین نوع کف‌پوش جدید (بهره‌گیری از سرامیک، سنگ، چوب و غیره)؛
  • تعیین نوع نورپردازی جدید خانه با توجه به فضای مدنظر.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *