تی وی وال | اجرای کناف | اجرای کابینت

آرکا دیزاین

اطلاعات تماس

اجرای تی وی وال Tv Wall

نصب تلویزیون بر روی دیوار یکی از موارد پرطرفدار امروزی است که نقش پر رنگی را در خانه های مدرن ایفا می کند. تولید تلویزیون های پیشرفته تخت LED همینطور LCD موجب شده تا افراد بسیاری برای استفاده از بهینه از فضای منزل خود وعلاوه بر آن ایجاد زیبایی در دکوراسیون منزل، اقدام به نصب تلویزیون بر روی دیوار کنند.

تی وی وال

طراحی تی وی وال (TV Wall) یا دیوار قرار گیری تلویزیون بخش مهمی از طراحی داخلی خانه است، tv wall مهمترین دیوار خانه است، که دکوراسیون فضای نشیمن و پذیرایی  را تحت تاثیر خود قرار میدهد. ایجاد هارمونی و تناسب میان تی وی وال با سایر بخش های منزل از نکات مهم در طراحی و ساخت تی وی وال است.

هر چند که تی وی وال Tv Wall محدود به نشیمن نیست و میتواند در اتاق خواب، اتاق مستر یا سایر فضاها نیز (با در نظر گرفتن خصوصیات این فضاها) طراحی، ساخت و اجرا شود. برای آشنایی بیشتر می توانید مقاله تی وی وال چیست را در بخش بلاگ آرکا دیزاین مشاهده کنید، که توضیحات کاملی درباره این فضا و خصوصیات آن را در اختیار شما قرار می دهد.

تی وی وال

تی وی وال چیست؟

تلویزیون را می توان یکی از محبوب ترین وسایل اختراع شده در طول تاریخ بشر دانست. اختراعی که تبدیل به ابزاری برای سرگرمی انسان ها شد و جای خود را در دکوراسیون داخلی خانه ها باز کرد. Tv Wall در تعریف ساده همان دیواری است که تلویزیون بر روی آن نصب می شود. دیواره تلویزیون یا دیوار پشت تلویزیون ترجمه این کلمه در زبان فارسی است. البته وقتی صحبت از تی وی وال می شود، شاید دیوارهای خانه به ذهن شما برسند اما تی وی وال ها معمولا صفحاتی مجزا از دیوار خانه با طرح، رنگ و جنس متفاوت هستند. گرچه در بعضی از این دیواره ها از دیوار اصلی خانه نیز استفاده می شود.

متریال تی وی وال چیست؟

متریال مختلفی برای ساخت تی وی وال ها پیشنهاد می شود. برای این منظور می توان باکس هایی را مورد استفاده قرار داد که به وسیله کناف یا ام دی اف ساخته شده اند. کناف از مصالح منعطف و دینامیک برای استفاده در دیوار تلویزیون می باشد.

می توانید از الوارهای چوبی نیز استفاده کنید، الوارهایی که پلی استر شده باشند. چوب حس طبیعت و تازگی را در هنگام مشاهده تلویزیون به شما انتقال می دهد. یکی دیگر از متریال مورد استفاده در دیواره تلویزیون، آجرنما است. سنگ مرمر ها یا دیوارپوش هایی با طرح سنگ مرمر هم گزینه خوبی برای استفاده هستند.

دیوار پشت تلویزیون سبک کلاسیک و مینیمال

سبک های کلاسیک و مینیمال جزو بهترین سبک ها برای اجرای دیواره پشت تلویزیون می باشد. سادگی، شفافیت و خالص بودن از مهمترین ویژگی های این دو سبک است. اگر می خواهید سبک مینیمال را برای تی وی وال انتخاب کنید وسایل و دکور اطراف را با رنگ های روشن پر کنید. سعی کنید وسایل، طرح دیوار اطراف ساده و بدون تکلف باشد تا معماری TV wall  در همخوانی با سبک مینیمال باشد.

مدل ها و سبک های متنوعی برای طراحی و ساخت تی وی وال وجود دارد، که با توجه به نوع متریال مورد استفاده (کناف، چوب، ترموود، سنگ، آجر، پنل های سه بعدی و …) متفاوت هستند. سبک تی وی وال tv wall نسبت به سبک کلی طراحی داخلی خانه انتخاب می شود.  سبک مدرن از محبوب تربن سبک ها در طراحی این فضاست، در کنار آن سبک های کلاسیک و نئو کلاسیک با در نظر گرفتن تم کلی و طراحی داخلی خانه می تواند انتخاب خوبی باشد.

کارشناسان آرکا دیزاین از طراحی تا اجرا در کنار شما هستند، تمام مراحل از اندازه گیری فضای مورد نظر شما تا طراحی سه بعدی، ساخت و اجرا به صورت کامل و یکپارچه توسط تیم آرکا دیزاین انجام میشود، برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید…

 

 
 

پروژه های اجرا شده تی وی وال آرکا دیزاین