تی وی وال | اجرای کناف | اجرای کابینت

آرکا دیزاین

اطلاعات تماس

اجرای کناف

اجرای کناف تهران

اجرای کناف تهران

کناف‌کاری یکی از ایده‌های اجرایی در دکوراسیون داخلی است که طرفداران بسیاری دارد. کناف نوعی سقف کاذب است که اولین‌بار در آلمان تولید و روانه بازار شد. به همین دلیل این سقف کاذب در سطح دنیا با نام برند آلمانی تولید کننده‌اش،  یعنی کناف مشهور شده است. کناف صفحه‌ای گچی است که از روکش کاغذی برخوردار است. هر چند که متریال اصلی در تولید کناف گچ است؛ اما فرآیند تولید این مصالح به گونه‌ای است که خصوصیات فیزیکی بهتری در مقایسه با گچ دارد. به کمک کناف می‌توان طرح‌های زیباتر و متنوع‌تری در مقایسه با گچ در دیوار و سقف ساختمان‌ها اجرا کرد.

 

در اجرای کناف برای پوشش سقف یا دیوار از پانل کناف یا گچ برگ کناف استفاده می کنند که برای اجرا روی پروفیل ها و یا شبکه سازه های سپری نورد می شود. این شبکه با آویزهای قابل تعمیر به سقف وصل خواهد شد. کناف که هم برای سقف و هم دیوار استفاده می شوند شامل دو نوع ساختار متحرک و ثابت میشوند. برای زیرسازی سقف مشبک از کلیک و برای پر کردن آن از تایلهای گچی 60 در 60 استفاده میشود. تایلهای گچی انواع مختلفی دارند که از انواع آن میتوان به تایل گچی ساده، طرح دار، آکوستیک، فلزی، پوشالی و معدنی اشاره کرد.

کاربرد سقف کناف چیست؟

رنگ‌آمیزی، نقاشی و طراحی نقش و نگار بر روی دیوار از زمان‌های بسیار قدیم همراه با زندگی انسان بوده ولی در ساختمان‌های آپارتمانی اهمیت زیبایی نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت. در چند دهه گذشته قسمت سقف ساختمان نیز از نگاه معماران و طراحان داخلی ساختمان دور نمانده و با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و خلاقیت نوین اقدام به استفاده از محصولی خاص و شگفت‌انگیز کناف بر روی سقف نمودند. سقف باید در وهله اول استحکام لازم برای زمان‌‌های مثل زلزله داشته و سپس به بهبود نمای بصری آن فکر کرد.

سبک‌های معماری مختلف دارای متدهای طراحی مختلف هستند و در عصر حاضر شاهد انتخاب و همه‌گیری دو سبک مینیمال و مدرن در چیدمان منازل هستید. لازمه ایجاد هارمونی در فضای داخلی، هماهنگی بین نوع معماری محیط داخلی و لوازم آن خواهد بود. مبلمان، انواع تلویزیون در ابعاد بزرگ، سرامیک و تنوع سیستم سرمایش و گرمایش موجب شده تا تغییرات مثبتی در سقف نیز اعمال شود. استفاده از سقف کناف برای افزایش زیبایی و بهره‌برداری از فضای ساده بالای سر ساکنین بسیار سودمند بوده و نمای لوکس و شیکی برای ساختمان به ارمغان خواهد آورد. استفاده از صفحات روکش‌دار کناف به جای سقف گچی توانسته انقلابی در ظاهر سقف ایجاد کند.

چهار شکل اجرای کناف کاری

  1. کناف کاری دیوار کاذب پوششی
  2. کناف کاری دیوار کاذب جداکننده
  3. کناف کاری سقف کناف به شکل مشبک
  4. کناف کاری سقف کاذب کناف به صورت یکپارچه

مزایای اجرای کناف

تمامی خدمات اجرای کناف دارای امتیاز ها و مزایای مشترکی هستند که در ادامه به شرح برخی از آنان می پردازیم. تفاوت آنان بیشتر در نمای آن است و هر کدام از نظر بصری تفاوت هایی دارند که با توجه به محیطی که در آن قرار است از آنان بهره ببرید انتخاب می شوند.

  • مقرون به صرفه بودن این محصولات
  • قابلیت دسترسی آسان به قسمتهای پشتی
  • نصب در مدت زمان کوتاه و سهل بودن این عمل
  • وزنی کم پنل ها
  • خاصیت انعطاف پذیری بالا
  • قابلیت تغییر دکور در آینده
  • امکان نصب چراغ و تقویت نورپردازی در زمان اجرای کناف
  • مقاوم در برابر آتش سوزی و زلزله
  • قابلیت ایجاد سیستمهای نورپردازی مختلفی برای جذاب کردن محیط داخلی ساختمان مورد نظر
  • قابل استفاده در واحد های اداری، تجاری و مسکونی
  • دارای پوشش تاسیسات مکانیکال و پوشش الکتریکال در قسمت پشتی
  • دارای پنل ها و پوششهای مختلف برای محیط های مختلف مانند محیط مرطوب

قیمت اجرای کناف

این سوالی است که ممکن است خیلی از شما کاربران به دنبال آن باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد هزینه اجرای کناف در تهران توضیحاتی برای شما دهیم. جهت اطلاع از شرایط کار و اجرای پروژه ساختمانی و همچنین برآورد هزینه اجرای کناف در تهران می توانید با کارشناسان و نمایندگان شرکت آرکا دیزاین تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان و بازدید در محل بهره مند شوید.

اجرای کناف تهران با آرکا دیزاین

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *